onsdag 27. januar 2016

Det er på tide...

..å tørke støv av bloggen!
Plutseleg har nesten heile januar gått, og her har det vore stille.
Men det betyr ikkje at det har vore stopp i heimen ;)

Her har eg blant anna svinga målekosten.
No er det veggane som får gjennomgå. Eg er lei av alt det kvite. 
Må.Ha.Meir.Farge ;)

Først ut er veggane i spisestova. 
Eg er komt til vegg nr to, så det går ikkje så veldig raskt kan du seie ;)
Men det er så moro å vere i gong!

Eg var litt 2014 i valget av den blågrøne fargen Prekestolen. 
Sånn er det når mannen ikkje går med på å bruke rosa. Det er jo årets farge liksom! 
Men eg er veldig fornøgd med denne fargen og altså ;)

Håper kvelden din er fin!

Klem frå Bjørg :-)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Lekkert, lekkert!! :)
Og hyggelig med et innlegg fra deg igjen !

Christina Mari sa...

Så koselig med innlegg her igjen :))
Nydelig farge!

Ingrid Tunheim sa...

For en nydelig blåfarge på veggen..

LisaM sa...

Prekestolen er en nydelig farge♥ og den passer veldig godt hos deg:)
Gleder meg til flere oppdateringer!

Related Posts with Thumbnails